Nou meiden, zo vrolijk als ik een paar dagen geleden was zo depri ben ik nu.
Kan misschien te maken hebben met het feit dat mijn NOD eraan komt en de hormoontjes
gaan opspelen.
Mijn man gaat volgende week 8 dagen naar het buitenland. Ik ben wel wat gewend wat
dat betreft maar dan is hij in het weekend altijd weer terug. Nu zit ik volgend weekend
ook helemaal alleen, net zoals vandaag. Hij heeft vandaag een bedrijfsuitje en is vanochtend
in alle vroegte weggegaan en komt vanavond heel laat thuis.
Als ik helemaal alleen ben ga ik me vervelen, terwijl er nog genoeg huishoudelijk werk
op me ligt te wachten maar ik ben nogal van het uitstellen. Ik ga dan nadenken, en op
het internet van alles opzoeken terwijl ik dat niet meer zou doen!
Als het goed is, dan is maandag mijn NOD. Ik voel al sinds donderdag krampen in mijn
baarmoeder, maar normaal gesproken heb ik dat pas op de dag zelf en dan begint mijn
menstruatie vrijwel gelijk. Ik heb gister weer voor het eerst sinds maanden een test in huis
gehaald, en nu weet ik weer gelijk waarom ik dat niet meer deed. Ik kan me namelijk niet
beheersen, ik voelde weer krampen en ook felle steken bij mn linker lies en heb
vanmiddag getest. Negatief natuurlijk...
Ik ben gewoon een beetje depri nu. Alleen thuis, test negatief, mannetje straks 8 dagen
weg, en het afvallen wil ook niet lukken!
Sorry voor mijn geklaag maar soms moet je dat gewoon even kwijt!
Dankjullie wel voor het aanhoren van mijn gezeik haha!
Liefs Daisy
reacties (0)